Delegues en un treballador el sistema informàtic? Vas trampejant les avaries com pots? Les teves dades estan segures? Saps amb certesa que les teves còpies es fan correctament? Per què esperar a tenir problemes quan es poden evitar?
Un servei de manteniment professional resulta una inversió molt rentable i necessària pel teu negoci. La manca de manteniment informàtic provoca pèrdua de dades i problemes con virus al 50% dels usuaris catalans.
La nostra primera intervenció és oferir un anàlisi preventiu gratuït i sense cap tipus de compromís, amb aquest informe detectem futurs problemes, irregularitats i vulnerabilitats en la seva infraestructura informàtica, això ens permet oferir-li una solució de manteniment professional més econòmic.
Aquest informe inclourà els aspectes vitals per realitzar un manteniment professional òptim.
• Dimensionar els ordinadors, segons la seva utilització.
• Estudi de les impressores.
• Configuració dels servidors.
• Electrònica de la xarxa i configuració de la mateixa.
• Solució antivírics.
• Política de còpies de seguretat i automatització.
• Estudi de la fiabilitat elèctrica en casos de fallida.
QUI MÉS TÉ NO ÉS EL QUE MÉS PAGA
La quota de manteniment, no depèn solsamènt de la quantitat d’equips contractats, sinó de l’estat global de les seves instal·lacions. El manteniment informàtic assegura que amb el temps el seu parc informàtic sigui més estable i robust, el número d’incidències informàtiques disminuiran i amb conseqüència disminuirà també la seva despesa de manteniment, reparacions, peces de recanvi, … i el que és més important disminueixen les molèsties derivades en el seu negoci.
Que inclou el manteniment informàtic?
• Auditoria inicial, completa i real de l’estat del seu sistema informàtic.
• Número il·limitat d’assistències “in situ”.
• Servei de reparació i manteniment remot, amb l’objectiu de solucionar les incidències de programari i configuració de forma immediata.
• Número il·limitat d’hores de tècnic.
• Assessorament tècnic continu i personalitzat.
• Manteniment preventiu: 4 visites anuals.
• Intervencions correctives derivades de l’acció preventiva.
• Tots els desplaçaments que siguin necessaris.
• Assistència per: equips, sistemes operatius i configuració de la xarxa.
• Temps de resposta: 8 hores laborables per ordinadors i 6 hores per servidors.
• Estudi de solucions a mida i als seus projectes.
• Assistències: preventives, predictives i correctives.
• Recuperació de dades (si no cal la intervenció de tercers i amb un màxim de 2 hores)
• Control i seguiment del sistema de còpies de seguretat.
• Gestió de garantia amb els fabricants.
• Descomptes especials de material i serveis addicionals.
• Revisions correcte funcionament motor antivírics.
Que és el manteniment preventiu?
• Analitzar l’estat real del seu sistema informàtic
• Informe amb punts febles de la seva infraestructura informàtica.
• Instal·lació de proteccions de seguretat informàtica i elèctrica.
• Automatització de sistemes de protecció de dades.
• Realització de revisions periòdiques: efectuant tasques en sistema operatiu i en el propi equip garantint en tot moment estabilitat i robustesa.
• Proporcionar assessorament i productes de qualitat contrastada.
Que garanteix el nostre manteniment?
• Rapidesa i eficàcia, permet disposar d’un tècnic qualificat d’ immediat.
• Revisions periòdiques preventives.
• Assessorament tècnic continu i personalitzat.
• Fer el màxim rentable la seva inversió informàtica.
• Minimitzar les pèrdues de temps que poden repercutir en el bon funcionament de la seva empresa.
• Confiança en una empresa de serveis informàtics i integrals.
Finalment, l’informem que som una empresa de serveis que podem oferir manteniment integral. El podem ajudar a implementar qualsevol solució informàtica i de telecomunicacions que necessiti.. La llista és llarga, però a continuació li citem alguns exemples reals implementats:
• Solucions de telefonia (IP, centraletes, …)
• Solucions en reprografia (venda, cost per còpia, …)
• Instal·lació o ampliació de la xarxa.
• Programes a mida.
• Control de presència.
• Control de accés.
• Sistemes de Fidelització de clients.
• Informe LOPD
• Projectes a mida
• Solucions Terminal Punt de Venda (TPV)
• …